tiistai, 4. maaliskuu 2008
Heissan.
Tässä joku päivä kun ehdin, kirjoitan pitemmästi, nimittäin äsken syömäni pitsa mahassa huutaa tupakkaa päälle!
tiistai, 4. maaliskuu 2008
Olen reilu parikymppinen mies. Aloin kirjoitella tne asioita yl, kun meni huonosti. Sitten meni lis huonosti mutta ttkaikesta noustaan hitaasti mutta varmasti ylpn. Nyt menee ihan hyvin. No enivei, kertoilen tllasioita ja huolen aiheita, enimmseen vitutusta ja masennusta mutta my hyviasioita. Yrit tuottaa tekstijoka miellytt my muita, mutta linnkoko paketti on itselleni suunnattu. Tosi kiva kuitenkin jos joku tlukee. J kommentti, jos kt! Saa sanoa pahastikkin, rehellisyys on katoava hyve.
Kommentit