Huh huh, olipa taas rankka ja raskas päivä. Tätä naputtelen töissä ja juon jugurttia. Orastava närästys ja väsymys muistuttaa vielä eilisillasta. Hauskaa oli, tosin aika perusilta. Itse olin kännissä kuin käki ja en oikein muista loppuillan tapahtumia. Heräsin yhdeksän aikoihin hikiseen krapulaan, sohvalta takki päällä ja kengät jalassa. Muistikuvia ei ollut/ole, että millä kotiin on saavuttu. Ilmeisesti kuitenkin taksilla, tai ainakin oletan. Lompakkotietoja en ole uskaltanut käydä nettipankissa tai automaatilla katsomassa, pankkitilin saldo kertoi taas omaa karua kieltään. Miksi, oi miksi täytyy aina vetää ihan tolkuttomat kännit? Tai se on ihan jees, mutta miksi rahaa menee niin paljon? Ma ei voi kasita.

Istuimme tosiaan iltaa tässä halvan kaljan paikassa ja sitten aloimme kaatamaan valkovenäläisiä. Sitten vuoroon tulivat mustikkashotit ja peli oli selvä. Olipa niinkin fiksu vielä, että kun oli vuoroni tarjota kierros, ostin kaksi kierrosta ja join toisen jo tiskillä hetulaan... Todella fiksua. Tarjosin siis itselleni kierroksia myös. Tosin, yksi kierros itselle oli 6 mustikkashottia. Tämä pari kertaa ja muut juomat--> Törkeä humalatila.

Pidän jugurtista mielettömän paljon. Juon sitä yleensä litran päivässä. Ainoa asia vaan, mikä vituttaa tässä jukurtin litkimisessä, on se, että jukurtti on sellasta vittumaista, siis sellasta melkein kiinteää klönttipaskaa. Ja sitä ei saa tuolta purkista kunnolla veks. Keksin siihen ratkaisun. Jätä jukurttipurkki huoneenlämpöön joksikin aikaa ja tadaa, jukurtti on sellasta vesilitkua eli juotavaa.. Vittu mä oon viisas ja kaunis!

Tänään postikustikin oli ollut mukava ja kiva ja ihana ja toi mulle vihdoin ja viimein Julma-Henrin&Syrjäytyneiden levyn Al-Qaida Finland. Ihan vitun hyvä! Ostakaa!

Mun luona tuli käymään tyttö. Itseasiassa se on mun luona nyt nukkumassa kun istun täällä töissä ahkerana kuin muurahainen talvella. Tyttö on joku vanha ala-astekaveri, jonka kanssa aloin jutella naamakirjassa ja sitten mesessä ja sitten puhelimessa. Nyt sitten se tuli pariksi päiväksi pantavaksi. En kyllä tosin haluais/välittäis panna, mutta pakko kai se on. Tyttö lähtee joskus vittu lauantaina vasta, joten huhhuh... Monta päivää toisen ihmisen kans. Raskasta.

Naamakirjassa joku tuntematon, nätti tyttölapsi päätti etsiä itselleen vaikeuksia ja kirjoitti minulle että olen hyvännäköinen. Jäimme sitten kirjoittelemaan ja nyt me sovittiin reffit lauantaiksi. Kiva.

Tosin, tätä mun ei pitäis myöntää, mutta mulla on herännyt yhtä ihmistä kohti tunteita. En oikein tiedä, onko se hyvä vai huono asia. Tai en edes tiedä, onko sellaisia edes olemassa. Siis tunteita. Olen aika sekaisin tämän ihmisen ja asian suhteen. Välillä tuntuu, että olisi jotain tunteita, välillä taas ei. Vitun ihmeellistä. Tästä asiasta lisää kun saan jotain tolkkua itsestäni ja tunteista ja kaikesta. Olen muutenkin tosi väsynyt ja rikki, tää jatkuva dokaus ja juokseminen ja kaikki asiat kuluttaa mua loppuun. Se on hauska paradoksi, että pakko nähdä kavereita, että "saa" voimaa ja jaksaa omaa elämää, mutta jatkuva juokseminen jokapaikssa kavereiden kanssa, kuluttaa mut loppuun. Ajattelin, että ens viikon pyhitän unelle ja kodille. Että hengailen himassa vaan. En jaksa vittu nyt ja taas yhtään mitään. On sellanen olo, että vittua köyhille ja sianvittua oikein köyhille.