Vittu perkele saatana. Menee hermot! Aloittakaamme, siis:

1. Jos sanon jotain, oli se sitten ihan mitä vaan, ei sitä tarvitse kysyä uudestaan tai varmistella, että onko asia juurikin näin. Jos sanon, että polta mun auto, kuse mun sänkyyn ja tee ravunsyöttejä mun koirista, niin se tarkoittaa juurikin sitä, mitä sanon. En jaksa tai halua käyttää aikaani siihen, että asiat täytyy kerrata moneen kertaa. Artikuloinnissani ei liene mitään epäselvyyksiä, jos sanon, että "kyllä". Se on sitten saatana "kyllä" maailman loppuun asti, tai siihen asti, että sanon "ei".

2. Jalka on paskana, eikä näytä parantuvan ja voi vitun perkele, että jos ei kohta helpota tää kipu niin revin koko saatanan ronkan vittuun ja liimaan jonkun puujalan tilalle.

3. Jos joku ihminen haluaa tulla johonkin, minun mukaani tai paikkaan missä olen, niin tervetuloa vaan. Jokainen tekee ratkaisut siitä, mitä tekee. Ei ole minun tehtävä ns. huolehtia siitä, että jokaisella on kivaa ja jokainen tulee toimeen jne. Vittu, mä juon viinaa ja pidän hauskaa. Oli ympärillä nolla henkilöä tai 10 miljoonaa henkilöä. Ihmiset joista pidän, tietävät sen helvetin ja varsin hyvin ja joka kerta kun ovat mukanani tai tulevat paikkaan missä olen tai olevat siellä kun minä tulen, niin tietävät, että ovat harvinaisen tervetulleita ja minusta on mukavaa, että ovat seuranani/seurassani, mutta ei minun tarvitse sitä selitellä. En välitä sitä selitellä. Jos eivät ole paikalla tai eivät tule, niin osaa elää ilmankin heitä. Kyllä sitten sanon, jos joku asia vituttaa.

4. Mikseivät kaikki tummempi ihoiset kaverit, eli suomeksi neekerit, eivät osaa ajaa autolla? Tänään aamuna, kun suhasin Tuusulantietä, kaksi Mombasan ihmelasta melkein rusikoivat mun auton omalla jugurttipurkin kokoisella Hiivatilla. Ja sumuvalot sun muut päällä. Ja joka kerta kun ratissa on värikkäämpi kaveri, on jotain tällaista.On se nyt perkele, että nämä saavat ajokortit lahjana jostain muropaketista. Ymmärrän kyllä, ettei Afrikassa ole niin tasokasta liikennekulttuuria, kuin Suomessa, tai muutakaan autokulttuuria, esim. ralli, joten autot on varmasti aika uusi asia, mutta jos sellaista ajaa Suomen teillä, niin täytyyhän se osata!!

5. Vitun paskat työt. En jaksa. Haistakaa vittu. Kaikki.

Lisään listaa myöhemmin ,työt painaa päälle niin en ehdi kirjoitella enempää...