Ja taas väsynyt. Pitäisi mennä nukkumaan ja menenki kohta, kunhan olen saanut elämäni päivä numero jotain kirjoitettua tähän. Eli, aloittakaamme;

Yöllä juttelin N from 4:n kanssa ja hän valitti kuinka vittumaista on aamulla mennä dösällä himaan. Ritarillisesti tarjosin BätMobiilin kyytiä ja tyttö suostui. Heitin sitten tytön kotiin, tai no melkein, en ihan pihalle, vaan hetken matkan päähän... Ja voi vittu, että se oli magee mimmi omat kuteet päällä... Ai jai.. Olisin kyllä mieluusti nähnyt ilman vaatteita tän tytön myös, mutta ei, ei....

Kävin sovittelussa vahingoteosta, sain mitä halusin. Mieli teki latasta sitä ääliötä, joka oli vastaajana, mutta en viitsinyt. Meinasin kylllä lopuksi pamauttaa kun olimme ulkona samaan aikaan, mutta siitä olisi voinut tulla sanomista. Eli rahat pois ja poseen. Tosin se äijä oli niin ärsyttävä, että olis pitänyt vetää homma rosikseen pelkästään sen vuoksi, että se olisi joutunut maksamaan kaikki oikeuskulutkin...:) Kaikkea ei voi saada, kuten esim. PT:tä... En puhu siitä enempää...

Käytiin Lepuskissa pelaileen vähän bilistä ja höpöteltiin niitä näitä. P ja A:kin saivat ihmeellisen sotansa sovittua. Mietittiin, että pitäis vuokrata kolmestaan kämppä.. Jokainen löis jonku 500 e/kk niin sillä sais jo suht pramean asunnon... No, olen kyllä tyytyväinen nykyiseeni, joten... Mutta olishan se siistiä.. Ihan vitun mageeta.. 1500e/kk saa jo varmaan suht mageen kämpän? Ja kolme tällaista pervoa sinkkusmiestä samaan taloon? Nou wei....

Selaillessani naamakirjaa (ystävätilanne; 94 henkeä, onko paljon? Ja tunnen oikeasti kaikki, jee!!!) törmäsin yhden vanhan, intti-aikaisen panon broidiin!! Voitteko käsittää! Olen etsimällä etsinyt ja hakemalla hakenut tän mimmin nimeä ja nyt muistin/löysin sen!! Laitoin faindiin ja pelkäsin jo että tulee se niin tuttu, ei löydy-virsi, vaan eipä tullutkaan... Oikeen kaks eri numeroa tuli ja sama vanha osoite, missä kudettiin sillon viikonloput kun olin lomilla.. Tai no joo, pelkästään vaan perjantai, koska lauantaina oli aina toisen vakkarin vuoro. Siis en sillä hetkellä ollut Mallin kanssa yhdessä, vaan olimme jollain tauolla. Mun ja tän perjantai vakkarin, eli Lastentarhanopen (se on vähän vanhempi, sillon oli joku 27-29 wee, eli nyt reilu 30 wee) juttu alkoi aika hauskasti. Se pyöri (eivät seurustelleet eli paneskelivat ja olivat jonkin sortin kavereita, kai?) mun silloisen parhaan ystävän kanssa ja tää mun frendi, jonka kanssa ollaan sekoiltu ihan vitusti, sokattu yhdessä, pantu samaa mimmiä yhdessä, pidetty orgioita, kimppakivabileitä, kuvattu siitä videoita, vittu ihan mitä vaan sekoilua, niin me ollaan tehty se, heitti kerran kännispäisään, että:

 Frendi: "Mitäs jos kysyn Lastentarhanopelta, että pannaan sitä kimpassa?"
Minä: " Tota joo, olishan se ihan jees... Kai?"
Frendi: Mä kysyn siltä, eiköhän se suostu...."
Minä:" Hieno homma? Siis, Lastentarhanope on aika hyvännäköinen ja kiva mimmi ja sillä on aika hyvät paikat ja.."
Frendi: "Joo, oota mä kysyn ensiksi..."

No, frendi sanoi kysyneensä ja Lastentarhanope oli, että joo, Larpake on aika kivannäköinen, että miksei. Luulin, että frendi kusettaa kysyneensä, mutta törmäsin Lastentarhanopeen sattumalta baarissa pari päivää tämän jälkeen ja hän kertoi asiasta ja tokaisi sen olevan ok. No, päätettiin siltä istumalta lähteä treenaamaan kahdestaan, että sitten kolmestaan homma toimii. Frendi, olkoon nimeltään Kusettaja (myöhempien tapahtumien vuoksi, jonka vuoksi jouduin melkein oikeuteen ja ISOON kuseen rahojen kanssa), kuullessaan tästä, sai hirveät raivarit ja suuttui meille verisesti. Me taas huomattiin, että kropat sopii aika hyvin yhteen, joten... Aloimme tekemään rakkautta jatkuvasti, kun vain näimme...:)

Joku viikonloppu tällä ihanaisella Lastentarhanopella oli menoa, joten jouduin pokaamaan toisen illan sulostuttajan. Tämä oli Kissa-S. Vanha pano, jo ylä-aste ajoilta (hyi,hyi, niin nuorena...) ja sillä oli varmaan 20 kissaa. Tai ainakin se tuntui siltä, nimittäin aina kun siellä sitten myöhemmin kävi, oli niitä kissoja siellä täällä.. Sattuu muuten harvinaisen paljon, kun kesken kaiken pari sellaista, vitun terävillä kynsillä varustettua, vittupäätä hyppää paljaan selän päälle ja alkaa tappelemaan. Teki mieli kuristaa ne vitun elukat, mutta olen niin eläinrakas, etten viitsinyt... No, jokatapauksessa, aloimme nähdä aina Kissa.S:n kanssa perjantaisin vai olikohan se lauantaisin? Vittu ku ei muista.. Ku mä sovin molempien kanssa päivät, ku lomaa intistä oli se pe-su, niin yks päivä oli rauhoittumista ja krapulointia, kaks dokaamista ja paneskelua varten... Oli, miten oli, toisen mimmin näin toisena iltana ja toisen toisena... Sitten tapasimme Mallin kanssa uudelleen ja aloimme seurustelemaan ja sekä Lastentarhanope kuin Kissa-S jäi taakse.. Toivottavasti Lastentarhanope ei ole naimisissa, sillä ei ole lapsia eikä mitään tappavia tauteja (vietti lähes yhtä hurjaa elämää kuin minä...;)) koska olisi kiva verestää muistoja vaikkapa kahvin äärellä, puhelimessa tai sitten tekemässä sitä, mikä onnistui parhaiten meiltä....

No, siinä oli Larpakkeen sotilasmuistojakin mukana, eikä tästä päivästä mitään, mutta eipä tänään tapahtunutkaan oikeen mitään, joten... Huoemnna lisää!

Ps. Hei, mä sanoin jo, että olen sekoillu ja paljon, mutta ei saa tuomita, olen oikeasti aika enkeli....