Jotta virkistävän vaihtumisen voisi estää, aloitan jälleen tämän kirjoituksen hienolla lauseella; Vittu että väsyttää. Nyt vaan väsyttää oikein kunnolla. Keho huutaa leipää. lihakset kramppaa, silmiä kirvelee, olo on kuin vieroituksessa olevalla narkomaanilla. tai ainakin luulisin niin.

Voi änkeröinen kun keksin hienon idean! Liitin juuri Mp3:seni duunikoneeseen ja ei tarvi kuunnella enää sitä iänvitun paskaa Radio Novaa!! Upeaa!

Mistäköhän oikein vuodattaisin? Mulla on ikävä sitä Punatukkaista Tyttöä. Outoa, mutta kuitenkin niin totta. Olen analysoinut itseäni, miksi ja miten olen niin jumalattoman rakastunut siihen. En vaan voi käsittää. Siis tottakai olen ihastunut/rakastunut ihmisiin ennenkin, mutta tää on jotenkin erilaista. Jotenkin, niin naiviilta ja todella tyhmältä kuin kuulostaakin, sellanen..öööö... En tiedä. Tekisi mieli kirjoittaa vuosisadan rakkaustarina, mutta eipä tämä nyt oikein sellasista ole. Aika yksipuolista ainakin, jos ei muuta. Olisi nyt niin kiva vaan höpötellä hänen kanssaan... Joutaisi tulla jo takaisin.

Nyt Larpake ryhdistäydy! Mä tiedän varsin hyvin, että tää mun teiniprinsessaromantikko-juttu on todella typerää. Koksa oikeasti sitä ei kiinnosta. Ja tiedän, että Punatukkainen Tyttö (Tästä lähtien PT, en jaksa kirjoittaa tuota Punatukkainen Tyttö) ei ole millään valtakunnan tasolla missään vaiheessa kiinnostunut minusta. Kaverina kyllä, muttei mitään muuta. Ja se, että PT on tulossa takaisin joskus..ööö.. kesällä, ei tee asiasta yhtään helpompaa. Millä vitulla saan sen edes hitusen kiinnostumaan musta, jos en a)näe, b)kuule ja c)ole ylipäätään missään tekemissä PT:n kanssa? Aivanaivan. Vittu vieköön.

Scarlett jää pihaan katsomaan
Kun Rhett pois lähtee vaunuillaan
Ja ajaa yksin taivaanrannan taa
Scarlett jää pihaan katsomaan
Vain tuuli liikkuu hiuksissaan
Se kuiskaa sä et koskaan häntä saa

Voi vittu, että on tutun kuuloista. Nyt alan lainaan jotain tyttöbändien lyriikoitakin jo. Ja eilen siirsin tähän hienoon Mp3:seen Anna Erikksonia ja Anne Mattilaa.. Että näin. Musta on tulossa muija, tai jotain. Mulla tuuli vaan ei hirveesti liiku hiuksissa kun niitä ei ole, mutta joo, toi kiteyttää mun mielestä hyvin tän mitä nyt tapahtu. Tai ainaki mulla on tollanen olo. Nyt M miettii tätä lukiessaan, että Larpake, anna olla! Ok, M:n pyynnöstä jätän aiheen....:D

Tajusin tänään, että mä kaipaan jonkin sortin huoltajan itselleni. Mun elämä on menossa niin kovaa vauhtia, että pitäisi olla joku joka vähän toppuuuttelisi mua. Sanois pahasti jos olisin yhtä kovasti alkoholisoitumassa...:) Että PT, täällä olis paikka auki! Huomaatteko miten käännän kaikki puheenaiheet PT:n? Ärsyttävää...

Huomenna on hurja ohjelma... Pääsen duunista 07.00, ajan himaan, käytän koirat ja nukkumaan. Sitten ylös, siivoilua, koirapuistoilua ja sitten mutsi tulee ja Larpake lähtee menettämään kunniaa, mutta kasvattamaan mainettaan Suomenlahden toiselle puolelle! Voi hurja! Eli seuraava kirjoitus on itkemistä hirveästä krapulasta ja siitä kuinka oli maailman RUMIN nainen laivalla. Todennäköisesti, who knows?

Juttelin Hänen kanssaan mesessä tänään. Hän kyseli, milloin haen pöydän ja tuolit sekä telkkarin veks. Sovittiin alkuviikosta. Sitten Hän kysyi koirista. Vihdoin ja viimein uskaltautui kysymään, miten mulla on mennyt ja mitä tehnyt. Meinasin vastata, että mulla on mennyt ihan päin vittua ja se ei kuulu vittu edes sulle saatanan syöjätär kusipää elämäni pilaaja huora! Tapa ittes tai mee jakamaan persettä jollekki. Että eikö sillä sun vanhalla säälittävällä ukolla oikein otakkaan enää eteen, vai viekö kaljuuntumislääke vaan potenssia? Että älä selitä mulle vitun typerä horo mitään, pidä se vitun typerä täydellinen elämäsi, äläkä vittu tule mulle vinkumaan tai kyselemään? Että mitenköhän mulla menee? No päin vittua. Oliko se joku saatanan yllätys mukamas? Että yllättääkö se sua saatanan kurahaara, että mua saatto vähän vaikka sattua se homma ja mulla saattaa olla vähän vaikeaa vieläkin? Vai pitääkö ottaa vittu ratakisko ja vääntää saatana aakkoset siitä? 

Mutta vastasin normaalisti. Kerroin että on ollut vähän raskasta. Että opetellu olemaan vaan. En viitsinyt selittää orastavasta alkoholiongelmastani, tai siitä, että tapasin ihanan tytön tai ylipäätään mistään. Mitäs vittua ne edes Hänelle kuuluu? Olisin voinut sanoa, mutta ei ei ei. Hän varovsti yritti kysellä, mutta vastasin Hänelle aika tylysti ja oikeastaan siihen tyyliin, että jaa, anna olla, ei kiinnsota, menen nyt.... Joo, joo, pitäis olla vittu aikuinen ja pitäis osata antaa anteeksi ja tarjota toista poskea ja plää plää plä. Mutta en minä. Mä olen tasan tarkkaan niin vitun lapsellinen, saatanan mahdottomista ja punatukkaisista tytöistä unelmoiva teiniprinsessa ja jos jollain on jotain sitä vastaan, niin tervetuloa vääntämään kättä, väännän kätesi poikki saatana viidestä eri kohtaa! Oho, menipä hermot.

Mitäs sitten? On taas aikaa ja aikaa, niin voi kirjoitella mistä vaan... Oikeastaan käytän hyödyksi tämän väsymyksen aiheuttaman tyhjän pään, ja en ajattele asioita ja kirjoitan vaan. Olen ollut hieman huolissani eräästä ystävästäni. Hänellä on ollut hitusen hankalaa raha-asioiden ja kaikkien asioiden kanssa. Vaihto just duunia ja musta tuntuu, että se on helvetin yksinäinen. Oon koittanut piristää tätä tyyppiä, mutta en pelkästään sen vuoksi ole hänen kanssaan soitellut/nähnyt. Pidän hänestä paljon, me ollaan samanlaisia loppupeleissä. Toivottavasti hänenkin elämä alkaa helpottumaan, jos ei muuten niin pikkuhiljaa. Tää tyyppi ansaitsisi löytää sellaisen täydellisen puoliskon itselleen. Oikeesti.

Tiedättekö mikä on melkein yhtä kamalaa, kun tyttöystävän vanhemmilla käyminen? Se, että oma äiti tulee käymään. Se ei ole hauskaa. Kämppä pitää yrittää puunata ja olla vähän, että kaikki on hyvin ja ok ja voi ei, onhan täällä koiran karvoja ja ei, en ole tajunnut ostaa jotain vitun verhokiinnitysjuttua koska minulla ei ole minkään vitun valtakunnan käsitystä miten verhot toimivat ja roikkuvat siellä ylhäällä ja ei, minua ei kiinnosta oppia tietämäänkään ja todennäköisesti pärjään elämässä ihan hyvin, vaikka tällaien asia on mennyt ohi omasta tahdostani. Ja joo, ei ole kun HK:n sinistä, kanamunia, pekonia, meetvurstia, perunaa sekä kyllä, punaista maitoa koska en syö oikein muuta. Eikä lihota, juon itse sitä vähintään litran, eikä minulla ole ylipano-ongelmia. Ja en, en osta tomaatteja tai muita rehuja, koska edes koirani eivät syö niitä ja vielä vähemmän minä. Ja voin ihan hyvin, syön suht terveellisesti ja ei, ne banaanit eivät ole koristeita vaan ihan oikeita hedelmiä ja siksi ovat leipäkorissa koska katto on niin korkealla, etten hedelmä koria viitsi asettaa 2,5 metrin korkeuteen. Ja en tarvi tai osta, pakastimessa on koirien lihat ja luut. Koska ne syövät niitä. Ja kyllä kaukosäätimiä on neljä ja silti yhdellä saa liikutettua kahta ja tietokone on tuossa ja se on kotiteatterissa kiinni ja ei, en aio selittää ja ei, ehkä sohvan väri ei sovellu, mutta pideän siitä. Kyllä, oli typerää laittaa musta sisustus koska koirat ovat valkoisia ja siinä on avaimet. Käytä koirat moi!

 Näin se menee, uskokaa vaan!!!

Edit: Piti vielä lisätä, että laittakaahan soimaan Notkealta Rotalta biisi Itä-Meidän. Se on päivän biisi!