...Pillereitä suuhun kasa. Tästä ei tule mitään. Oon niin väsynyt, etten tee muuta kuin kiukuttelen vaan kaikille ympärillä oleville ihmisille. En vaan saa nukuttua nykyisin. Tuntuu, että en saa unta ja kun vihdoin ja viimein nukahdan, nukun sen vitun 3-5 tuntia ja herään. Sitten olen niin pirteä, että en saa enää unta. Täytyy käydä lääkärisetältä hakemassa lääkkeitä. Sellasia, että nukahtaa. Viimeksi mulla oli jotain Sophinoxeja, tms. En muista nimeä, joku vastaava. Ne oli hyviä ja tehokkaita. Olen syönyt niin vähän vastaavanlaisia lääkkkeitä, että muhun kyllä tehoaa aika hyvin kaikki, joten sama se mitä syö, mutta tuttu ja turvallinen on aina tuttu ja turvallinen. Onkohan olemassa sellaisia lääkkeitä, jotak pidentää unta? Viimeksi ku vedin sen koko unilääkepakkauksen kerralla, nukuin 14 tuntia. Se teki hyvää. Koiratkin pitivät siitä, että sai nukkua kerrankin koko päivän, ilman mitään häiriötekijöitä. Tulee vaan suhteellisen kalliiksi vetää paketti kerralla. Maksakin voi olla sitä mieltä, että ei ole ehkä paras vaihtoehto. Saisinkohan sellasia, jolla tulee uni ja sellasia, että se uni kestäis ainakin 8 tuntia? Täytyy käydä kyselemässä...

Mulla on aivan hermo loppu siihen tyttöön, joka on mun luona. Se on kiva ja kaikkea, mutta se teki virheen. Ison sellasen. Numero kakkosen. Mulla on lista asioita, jota ei mun kans saa tehdä. Mulla menee järki samantien. Lista eli säännöt menee näin:

  1. Mua ei pidä eikä tarvi neuvoa. Jos haluan neuvon, kysyn sitä. Jos en halua, en kysy.
  2.  Tunnen koirani hyvin, kiitos, en tarvi erilaisia arvuutuksia tai yrityksiä, että miksiköhän koirani tekee mitä tekee. Tiedän, miksi ne tekevät mitä tekevät. Jos en tiedä, kysyn siitä. Enkä kysy miltään maallikolta vaan sellaiselta, joka tietää koirista oikeasti. Se, että olet kasvattanut koiria 20 vuotta tai että teillä on ollut koira "joskus sillon ku olit lapsi", EI ole sama asia. Jos joku on minun luona ja koirani on repinyt maksalaatikkorasian pieniksi paloiksi, ei tarkoita sitä, että on osoitettu mieltä vaan se on tehnyt sen siksi koska se nyt sattuu tykkäämään maksalaatikosta. Jos se olisi osoittanut mieltä, olisi keskellä kämppää ollut kuset ja paskat. Ja kyllä, tuo on totta, eikä mikään "sovitaan sitten niin." Kusipää aivovammainen huora....
  3. Jos sanon jotain, se pitää paikkansa niin kauan, että sanon toisin. Olen tätä kohtaa käsitellyt aiemminkin täällä blogissa. En jaksa toistella asioita ja jatkuvasti selittää samaa asiaa. Jos sanon, että polta mun auto, se tarkoittaa juurikin sitä.
  4. Jos puhut minun suulla, ole täysin varma sitten, että olet oikeassa. Mikään ei vituta niin paljon, kuin se, että luullaan tietävän asioita.
  5. Koirat asuvat luonani, matkustavat autossani. Me omistamme ne, et sinä. Jos karvoista tai koirista on haittaa, matkusta vaikkapa taksilla tai julkisilla. Mutta jos istut autossani, tai kämpässäni, ole hiljaa ja tyydy siihen, että koirankarvoja ja koiria on ympärilläsi/sinussa kiinni. Koirat tosiaan asuvat kämpässä, et sinä.

Siinäpä nyt muutama ensialkuun ja tärkeimmät. Tulipa selitettyä miksi menee sen tytön kanssa hermot. Vittu. Oli vika tikki ottaa se niin moneksi päiväksi. Olispa huominenkin yö töitä, niin ei tarvisi "leikkiä" kotista... En pane sitä tyttöä, sitten en pääse ikinä eroon siitä. Nyt en jaksa kirjoittaa enempää, taas on sellanen vitutuspäivä, että menee turhaa vaan hermot jos ajattelee jotain.

Niin ja vaikkakin kohta yksi oli niistä neuvoista, tänne blogiin niitä voi laittaa. Toivon, että mielipiteitä ilmaistaan, oli ne sitten vihaisia, vittumaisia, kehumisia tai vittuilua. Kaikki lasketaan.

 

Edit: Unohtu numerot noista mun säännöistä...