Töissä olen yön kärvistellyt. Piristystä tarjosi P, Hiphop J sekä Herr Yksityisyrittäjä. Jätkät teki källin ja tuli käymään. Oli ihan kiva, että tulivat, on ollut jotenkin raskas yö.

Johtuu väsymystilasta sekä taustamusiikista, mutta yhtäkkiä tuli kamala olo ja hirveä pelko, että kukaan ei rakastu muhun... Nyt on niin itsesäälifiilikset, etten edes tahdo ymmärtää miten tuli näin paskafiilis. Olen miettinyt Häntä sekä PT:ä ja molemmat naishenkilöt vituttaa mua niin raakasti... Jotenki en vain pysty sulattamaan sitä, että en saa kumpakaan enkä saisi kumpaakaan tekemään juuri kuten haluan. Ilman pisaraakaan kusta päässä tai omahyväisyyttä sekä omakehua, voin sanoa, että olen saanut aina jokaisen jonka olen halunnut. Ja noi kaksi ei halua mua. Häntä en ottaisi takaisin mistään hinnasta, mutta se, että Hän ei välitä tai halua mua, se vituttaa. Ja paljon. Kuten myös PT:n kohdalla. Okei, PT on jokaisen miehen unelmatyttö, siis se on sellainen joita näkee vain leffoissa. Kaunis kuin mikä, älykäs kuin mikä ja sellainen, kuulostaa vitun tyhmältä, villi ja vapaa. Siis sellanen josta ei saa mitään otetta, tai saa mitään käsitystä. Ärsyttää ku PT pystyy pyörittämään, ilman että edes ajattelee mua, niin helposti mua sormiensa ympärillä. JA EN EDES SAATANA TUNNE SITÄ SIIS NIIN HYVIN!! Perkele, on se väärin... Se vois rakastua muhun, olen kuitenkin maailman paras poikaystävä. Oikeasti... Vois perkele rakastua... RAKASTU PERKELE!!! :D

Ehkä tää on se opetus mulle, että jäitpäs nuolemaan näppejäs ja rikoitpas sydämesi. Mikä vittu siinä muijassa on? Miten olen niin pihalla siitä? Ei tällasita ole ikinä ollut, tallaista len noin jonkin perään. Vaikkakin the chase is better than the catch, mutta kuitenkin... Vittu, että ärsyttää. Noh, se on siellä ja case closed.

Tää mun blogi alkaa olla joku haaveilua saamattomasta asiasta. Varmaan uuden vuoden jälkeen joka postaus on ollut samaa valittamista. Mitäköhän positiivista voisin kertoa elämästäni? ööö... Riitelin Hänen kanssaan taasen. Tai Hän yritti tehdä mua epätoivosesti mustasukkaiseksi. En edes vaivaantunut kirjoittamaan Hänelle, että sori, mutta ei kiinnosta. Kiinnostus lähti siinäkohti ku avasit harppisi jollekkin toiselle. Ainoa mitä haluan siitä muijasta, on mun telkkarin, tv-tason sekä keittiön pöydän. Lopuilla ei ole väliä. Tehkööt mitä tykkää. Ei oikeasti edes kiinnosta. Onneksi meni poikki, vaikka olinkin niin rikki. Nyt on sen veran saanut etäisyyttä, etä näkee, ettei se suhde toiminut. Joten, soronoo vaan Hänelle.

Mua väsyttää taas ihan vitusti. Voisin mennä vaikka heti nukkumaan, vaikka töitäkin pitäisi tehdä. Vittu ettei oikein jaksais. Kyllähän te ihmiset pärjäätte ilman minuakin... Panettaakin vielä.. Vittu, tää on paska asia tässä sinkkuilussa..

"186 cm ja 92 kg, normaalivartaloinen mies haluaa seksisuhteen. Muusta en tiedä, mutta nuolen kuin Lassie. Yhteydenotot sähköpostiin/kommenttilaatikkoon. Harrastan jonkin verran dokaamista, koiria ja liikunta (joka on jäissä tän paskan jalan takia). Kuuntelen musiikkia laidasta laitaan ja omaan helvetin omalaatuisen huumorintajun. Naama on ihan jees, tukkaa ei ole. Tatuoinnit on jees."

Joo, nyt on se aika lopettaa, alkaa mennä ällöttäväksi.

Ps. huomasin, että olen vammainen. Joka kerta kun kirjoitan sanan "maailma", kirjoitan sen maalima, tms. Ärsyttävää!!!