Nyt kaikki ällöpositiiviset jouluihmiset heittävät minua roskakorilla päähän ja haukkuvat pilalle. No, eivät olisi ensimmäisiä.

Kyllästynyt. Väsynyt. Turhautunut. Siinäpä kolme olotilaa erittäin hyvin kuvaavaa sanaa. En oikein tahtois jaksaa mitään. Haluaisin olla hetken rauhassa. Joka kerta kun saan rauhoituttua paikalleen, niin joku soittaa tai tekstaa tai jotain. Vittu, pitää alkaa pitää puhelinta pois päältä. Ihan hyvin mulla menee, eikä mua tarvi piristää tai kysellä kuulumisia tai mitään. Antakaa vittu hitunen tilaa, ei mahdu hengittämään. Olen niin vitun kyllästynyt vatvomaan omia asioitani, että en halua, välitä enkä tahdo puhua niistä. Kyllä minä alan niistä puhumaan jos haluan niistä puhua, mutta en jaksa vaan enää vatvoa. Joo, olen masentunut ja kyllästynyt elämääni, mutta en jaksa puhua siitä. For Christ sake, antakaa mun masentua rauhassa.

Joulukin olis tulossa. Tänään jouluostoksille, en tosin tiedä yhtään mitä ostaisin. Eksäni Malli, laittoi tässä yksi päivä viestin, että on ostanut minulle lahjan. Valehtelin Mallille, että olin ostanut myös hänelle lahjan. Olin kyllä ajatellu ja suunnitellu sitä, en vaan ollut saanut aikaiseksi itse ostamista. Eli pieni valkoinen valhe. Neljä joululahjaa pitäisi vielä ostaa, en vaan tiedä mitä ostaisin. Kaippa noista kaupoista jotain krääsää löytää.

Tulipa tässä mieleen, että voisin valoittaa tätä minun ja Mallinkin suhdetta. Olimme kauan yhdessä, päädyimme vielä vakavemmin yhteen ja sitten tuli vaan joku toppi. Malli luulee, varmaan elämänsä loppuun asti, että jätin hänet Hänen takia. Kyllä ja ei. En vaan halunnut enää jatkaa minun ja Mallin suhdetta, se ei toiminut millään tasolla. Sitten tapasin Hänet ja erosimme Mallin kanssa ja aloimme Hänen kanssa. Nyt kaikille tiedoksi, että rakastuin Häneen aivan oikeasti ja rakastan Häntä vieläkin. Hän oli niin jotenki erilainen ku muut. Olimme ja olemme Hänen kanssa monista asioista samaa mieltä, lisäksi jotenki sovimme todella hyvin yhteen, ikään kuin täytimme toistemme heikot kohdat. Ei se niin kaunista ollut, muttei kovin rumaakaan, silloin kun asiat oli todella hyvin. Itseasiassa silloin kaikki oli kaunista...

Pitäisi alkaa suunnittelemaan joulubileitä. Odotan niistä pippaloista paljon, vaikka tosin tiedän, ettei sinne loppujen lopuksi tule kuin A&K ja P. Jep. Quite boring night I presume? No, kyllähän me neljästäänki pärjätään. Toivottavasti sinne tulee P:n pari tuttua, ainakin puhe oli, olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin ja päästä tästä samasta vanhasta hetkeksi pois. Sitä paitsi kavereita ei voi ikinä olla liikaa? En tiedä, mutta ainakin luulen niin. Mutta ennen kaikkea haluaisin naiskauneutta sinne, on aika tylsä olla vaan äijäporukassa. Pari sirpakkaa tytsyä mukaan, niin on kivempi olla. Eri asia tosin, mistä ne saa bongattua...

Mua ärsyttää suunnattomasti myöskin tällä hetkellä. Hän laittoi mailin eilen mulle, kirjoitin vastauksen jonka jälkeen Häneltä tuli vähän sellainen niin-joo-just-vastaus. Vittu. Lisäksi Hän laittoi, ettei ala anelemaan mua olemaan heidän elämässä kun sanoin, että en halua nähdä heitä hirveesti kun se koskisi ihan liikaa. Perkele. Tää vitun internetaika on just tätä. Tiesittekö, että sanaton viestintä, käsien heilutukset, äänensävyt, etc. on 70% tai yli sanoman tehokkuudesta!! Kirjoita jotain vitun maileja tai tekstiviestejä, niin tässä sitä ollaan. Kumpikaan ei tajua, mitä toinen tarkoittaa. Tarkoitin joo, että en halua nähdä Häntä tai pikkuihmisiä koska se sattuis syvälle, mutta en.. En tiedä, edes mitä tarkoitin. Vittu tää elämä on sekavaa.

Permanto sanon minä.