Yksi asia missä en onnistu, on nämä kirjoitusten otsikot. En vaan voi käsittää, miten en ikinä keksi mitään järkevää otsikoksi. Tai mitään järkevää kirjoitettavaksi.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Kävin tänään duunihaastattelussa. Ajattelin, että kun nykyään on aivan liikaa aikaa niin aloitan toisen duunin. Se olisi kevyttä varastotyötä. Eli ajelen trukilla varastossa tärkeän näköisenä ja istun tupakalla ja kahvilla. Mahtavaa... Itse haastattelu meni iohan vituiksi. Tai no joo, ainoa asia mikä meni vituiksi niin oli se, että kun teen toista, eli ykkösduunia, niin haastattelija alkoi nillittämään jo siinä, että mites sitte ne työvuorot ja mites sitten se kun olet yöt töissä ja plaa plaa. Sanoin, että normilistani on aika samanlainen koko ajan ja kun minulla on yleensä ne vitun viiden päivän vapaat niin kyllähän siinä ehtii vaikka parin viikon tunnit saada täytyy. Lisäksi sanoin, että jos teen yötyötä, niin ainoa, jolle se on ongelma, on minä. Jos mulle annetaan lista jossa on vittu vuoro sinne ja tänne ja niin poispäin, niin kyllähän minä sinne vuoroihin ilmestyn. Ärsyttävä äijä. Olisi pitänyt kopata nokkaan. Perkele.

Haastattelun jälkeen soitin pomolle, koskien menneen viikonlopun duunivuoroja ja asioita ja ylläri, ylläri, istun (pitäisi kai tehdä muutakin ku kirjoitella tänne..;)) nyt töissä kun se kauppas mulle vuoron. No, överiä, överiä! Verottaja on tyytyväinen...:) Ja enpä jaksa hirveetä ressiä näistä töistä ottaa. Niin kauan kun firma on muka maksavinaan mulle niin mä oon muka tekevinäni töitä...:)

Perkele vieköön, kun tulin haastattelusta kotiin, toinen elukoista oli taas keksinyt keinon millä saada mun verenpaineet ylös. Oli vissiin ollut vähän tylsää niin tää oli päättänyt repiä muovimaton irti lattiasta!!! Voi kulli! Onneksi pala oli VAAN sellainen 50x20 cm pala... Täytyy käydä ilmeisesti ostamassa mattoveitsi, mattoa uskon olevan varastossa ja korjata se repale. Vittu vieköön sen Väliinputoajan kanssa. Se on kyllä sellainen tättähäärä, että energiaa riittää. Hengenpelastaja on jo sen verran vanha, ettei sitä kiinnosta minun kiusaaminen mutta tää nuori neiti kyllä tekee kaikkensa vaikuttaaksen elämääni. Meillä on sellainen viha-rakkaus-suhde....:) Mutta kyllä ne molemmat on niin ihania, että ikinä en luopuisi niistä. Kyllähän ne verottaa aika paljon ja varsinkin jos ja kun aloitan toisen duunin, niin aikaa menee sinnekkin, mutta se aika nipistetään jostain muusta kuin koirien kanssa hengailusta.

Ajattelin tässä, että kirjoitan ja selvennän tähän kirjoituksen loppuun tämän ihquraksupäiväkirjan ihmiset, että pysyin mýös itse kärryillä kenestä puhun. Eli henkilöesittely alkakoon. Ei oo missään järjestyksessä....

Hengenpelastaja= Uroskoirani, 3,5 wee.

Väliinputoaja= Narttukoirani, 1,5 wee.

A= Paras ystäväni ja todella hyvä tyyppi. Voisi sanoa, että A on melkein niinkuin mun veli.

P=Sama kuin yllä. Paras ystäväni ja melkein kuin veli.

M=P:n exä, huippu mimmi. Todella hyvä ystävä. Onneksi minun ja M:n välit on pysyneet kunnossa, vaikka P:n ja M:n välit ovat tällä hetkellä hitusen tulehtuneet.

K= A:n avokki, lähtee kohta ulkomaille vuodeksi tms. En tiedä tarkemmin.

Hän= Ex-kihlattuni numero 2, ihminen jonka luulin olevan se "oikea" ja ainoa. Hyvä tyyppi, mutta emme ole väleissä. Enää ikinä. Petti mua ja kai vissiin niinkuin jättikin. Kusipää huora. Kurahaara. Mua melkein kymmenen vuotta vanhempi.

Pikkuihmiset= Hänen lapset, 3 kpl.

Malli= Ex-kihlattuni numero 1. Eromme oli todella kova ja raju ja vihainen. Nykyään olemme hyviä ystäviä ja kaunat on oikeasti unohdettu.. Ja nimi tulee juurikin siitä, mitä tämä tytsy tekee myös työkseen, eli aika tiukka pakkaus..;)

Savon Sheriffi= Hyvä ystäväni, joka tällä hetkellä asuu Savossa, oliko yllätys? Olemme liian vähän yhteyksissä..:) Ammatti on vaikea myös nimen perusteella arvata...

Punatukkainen Tyttö eli PT= Ihmeellinen (unelmieni) nainen joka asuu jossain vitun kaukana, typerällä saarella. Eli siis ulkomailla. Ei ole kiinnostunut musta paitsi kaverina. Itse haluaisin ehkä muutakin. Sitten joskus. Kaunis kuin enkeli ja fiksu ja kaikkea.... Ja sillä on just sellanen punainen tukka!!!!

Nymfohoitsu= Joulukuinen pano, nykyään jonkilainen ystävä. Naimisissa, yksi pieni lapsi. N-hoitsun mies ei tiedä meistä, eikä minusta. Eikä saa ikinä tietää. Duunikaveri.

N From 4= Tyttö/nainen jota aion panna. Lähiaikoina. Seurustelee... Vielä...

Lastentarhaope= Entinen pano.

Kissa-S= Entinen pano.

Herr Yksityisyrittäjä= Kaveri, jonka kans hengaillaan jonkin verran. Lähinnä Texas Hold ´Emin ja viinan merkeissä. Erikseen ja yhdistettynä. Joutuu linnaan ilmeisesti lähiaikoina.

HipHop J= Kaveri, jota en edes kunnolla tunne. Hyvä tyyppi.

Kusettaja= Ex-ystävä, kusi paljon mun rahoja... Tai melkein.

Neiti Morrison= Hyvä ystäväni, asuu jossain Savossa...;)

Lentoemo= Entinen pano.

Rokkari= Iso/pikkuserkkuni mies, kuuluisa suomalainen roks-tähti.

 

Tässä olis nää ihmiset ketä olen maininnut blogissa. Kaikkia en muistanut, kai? No, kuitenkin, jos on jostain kysyttävää tai jonkun unohdin, niin kysykää. Kerron sitten tarkennusta. Ja joo, olen ollu kaks kertaa kihloissa ja tiedän miten hölmöltä se kuulostaa ja vaikuttaa. Tarkoitus oli olla molempien kanssa, ihan se koko loppuelämä. Mutta Maija Vilkkumaa se totesi, se ei menekkään niin.