Vietetty tänään koti-päivä. Tosin jouduin käydä muutaman tunnin töissä. Hän lähti kahville uusien ystäviensä kanssa. Hän on eräässä yhdistyksessä mukana ja siellä on helvetinmoinen sota ja taistelu ja nyt Hän on kiinnostunut jostain uudesta yhdistyksestä ja aikoo siellä alkaa touhuamaan. Samaan aikaan valittaa, että vituttaa ja väsyttää. Turhaan yritän sanoa, että kannattaisko levätä. Noh, eipä se mun asia ole. Mä ootan muuttoa kovasti. Nyt olen alkanut vahvistumaan ja jos Hän sanoisi, että erotaan niin olisin varmaan, että joo, ihan sama....

Kävin tämän sukulaiseni, jonka mies on tämä rokkari, ja äitini kanssa eilen kahvilla. Oli kiva kuinka sukulaiseni T tsemppas mua ja aikoivat tulla käymään syömässä mun uudessa kämpässä heti ku oon saanu muuton siihen pisteeseen. Lisäksi sovittiin, että käydään kaljoittelemassa joku ilta. Veri on vettä sakeampaa....

Ihan hyvä fiilis on ollut viime aikoina, tosin kotona tunnelma on hitusen ahdistava ja painostava. Tässä on sellaiset lopunajan merkit ilmassa koko ajan. Ehkä oikeasti asiat paranee ku muutan pois. Tai sitte molemmille on vaan helpompi lopettaa tää suhde. Ajatus siitä, surettaa kuitenkin koska vaikka mitä on tapahtunut ja ei ole tapahtunut, rakastan Häntä mielettömästi. Elämä olis voinut olla täydellistä. Ehkä näin on molemmille parempi? Ehkä kumpikaan ei ollut valmis näin vakavaan suhteeseen? Ehkä tätä ei ollut vaan tarkoitettu siksi maailman suurimmaksi rakkaustarinaksi?

"Kun yössä yksin vaeltaa voi kaltaisensa kohdata ja hetken tie on kevyt kaksin kulkea.
Ei etäisyys, ei vuodetkaan, ei mikään meitä erota.
Kun hetken vain sut pitää sain ja unohtaa."

Mutta ei me olla vielä erottu. Olen vaan valmistautunut siihen koska kaikki tuntuu olevan lopussa. Se on ihmeellistä miten osaan vaistota asiat. Olen aina osannut. Kai olen sellainen "Heroes"-tyyppi?

Rakastan sua, M****, aivan valtavan paljon. Olen aina rakastanut ja tulemaan rakastamaankin. Ehkä me onnistutaan paremmin seuraavassa elämässä?

Mutta pidetään paletti vielä kasassa. Mikään ei ole liian myöhäistä... Vielä?