Mulle kuuluu hyvää! Mä olen aivan täysin rakastunut Koiratyttöön. Se on jotain aivan käsittämätöntä! Se on kauniimpi kuin Angelina Jolie, diggaa koirista, on mukava, fiksu, kaikkea. Ainoa asia mitä en voi käsittää, että miten se on rakastunut muhun. No, hyvä että on. Koiratyttö oli täällä taas, tuli tiistaina ja lähti tänään. Kun hän joutu lähtemään, mua alkoi vituttaa ihan saatanasti. Jotenki on helvetin mukava olla täällä ku Koiratyttö on koirineen täällä. On jotenki kotoista. Se on jotenki saanut mut taas normaaliksi. Siis ei vituta tai tee mieli dokaa koko aikaa. Ihmeellistä!!!!

Huomenna Koiratyttö tulee taas käymään. Siistiä!!! Ja on täällä niin kauan, kunnes joudun lähtee töihin. Tekis mieli saikuttaa, mutta pakko kai se on neljä vikaa vuoroa tehdä kiltisti. Mä vaan haluaisin pussailla ja halailla sitä tyttöä koko ajan. Sen kans on niin helppo puhua kaikesta, se ymmärtää mua ja mä ymmärrän sitä. Kaikista asioista voi sopia tosta noin vaan. Ja ajatelkaaapa tätä, emme ole rakastelleet vielä. Emme kertaakaan. Ja tyttö on ollut täällä kuitenkin monta yötä ja montamonta tilaisuutta olisi ollut. Jännää....:D Mä ajattelin, tai siis sanoinki tytölle, että en halua kiirehtiä, ettei suhde muutu pelkäksi panemiseksi. Ja jotenki jaksan odottaa, tai siis haluaisin rakastella Koiratytön kanssa enemmän ku mitään muuta, mutta kiva edetä rauhallisesti eikä kiirehtiä tai juosta hirmuisella kiireellä eteenpäin. Eilen illalal puhuimme tästä meidän suhteesta ja seksistä ja kaikesta. MAhtavaa.

Siskolle kerroin tästä tytöstä ja systeri oli aivan innoissaan, sanoi että kerranki sulla on joku jolla ei ole ongelmia a)itsensä kanssa, b)vanhempiensa kanssa, c)lapsiensa kanssa tai d) ei tarvi pitää huolta mistään edellä mainituista. Niinpä! Kiva olla jonkun tervejärkisen ja normaalin ihmisen kanssa yhdessä.

Oon kyllä ihan yhtä hymyä koko ajan!!! Kiva, ettei tarvi kiirehtiä tai juosta tai muutakaan, voi vaan rauhassa olla oma itsensä ja olla toisen kanssa. Elämä on kivaa!!!! Hyvää ystävänpäivää teille kaikille!!! Nyt on ihan ällöposiitiivinen olo!!!:D