Kylläpä väsyttää. Taitaa jokainen mun kirjotus alkaa näin? Mä alan olla jo aika väsynyt. Löysin uudestaan, vuosien tauon jälkeen yhtyeen nimeltä Sentenced. Kyllä osaavat pojat tehdä hyvää musiikkia. Ja hyviä sanoituksia.

Eilen oli kiva työpäivä. Toivottavasti tänäänkin on. Mä olen tänään miettinyt vaan eroamista. Jos jaksaisin nostaa kytkintä ja mennä. Ehkä joskus. En haluaisi kuitenkaan erota. Väsyttää. Väsyn tähän. Olen jo väsynyt tähän.

En halua jakaa elämääni kenenkään kanssa. Kun tämä suhde päättyy, mikä todennäköisesti tapahtuu pian, en halua enää tätä seurustelua ja yhteistä elämää. Kenenkään kanssa. Vihaan tätä elämää. Olen kyllästynyt tähän elämään. Paska elämä.

Vitun akat ja vitun tunteet ja vittu kaikki. AAARGHH!

Ei ole itsemurhafiilikset, mutta tämä biisi on pärissyt jatkuvasti tänään soittimessa ja laitetaan mukaan lyriikatkin. Tuskinpa Sami tykkää huonoa vaikka ne tähän lisäänkin:

Sentenced- One More Day

It feels that your love for me
is slowly turning to dust
It seems that our union made of iron
is starting to rust

I hate life
I hate this shit
I love you and I hate myself
I hate our world
and everything in it
I hate loving you
I hate
I hate

Give me a reason to live
one more day
Let me just once more feel
your light through the rain

It feels that my love for you
is eternal, never-ending
but it seems that you're not receiving
what I have been sending

I love life
I love this shit
I love you and I hate myself
I love our world
and everything in it
I love loving you
I love
I hate

Give me a reason to live
one more day
Let me just once more feel
your light trough the rain

Give me a reason to live
one more day
Let me just once more feel
your love through the pain

On muuten aikast tuttuja tuntemuksia.....

Näillä mennään tänään. Etsikääpä jostain käsiinne tuo laulu. On hieno tekele. Yöllä ehkä lisää.