Hahaa, enpäs aloitakkaan, että olen väsynyt. En tiedä olenko vai en, ehkä olen niin väsynyt, etten enää edes tajua. Tai sitten en. No niin ja taas meni tällaiseksi helvetin väsymyksen ruotimiseksi. Tarkoitus ei ollut, mutta kun asiaan päästiin niin annetaan palaa. Aamulla, töistä päästessäni, käytin koirat ulkona ja alettiin koko lauma nukkumaan. Heräsin noin kahden aikoihin iltapäivällä ja juttelin hetken puhelimessa. Ajattelin, että nukun vielä tunnin ja ja lähden puistoon koirien kanssa. Heräsin seuraavan kerran ja katsoin kelloa: 19.15... Voi vitun vittu!!! Duuni alkaa 20.00 ja koirat on käyttämättä. Nää kaks homepersettä kattoo sängyn vieressä, että mitä, eikö me jatketakkaan unia enää... Vetäisen työhousut jalkaan, jonkun pusakan päälle ja syöksähdin koirien kanssa pihalle. Raukkaparat saivat tehdä tarpeensa aika pikaisesti, sekä päivän juoksut jäi välistä, koska en ehtinyt pyöriä pihalla kuin parikymmentä minuuttia ja sitten täysiä autoon ja vielä kovempaa töihin. Myöhästyin 5 minuuttia, mikä on omalla asteikollani aika hyvin. Siis yritän olla armeija-täsmällinen, mutta en onnistu siinä ikinä.. No, kämppä voi olla hitusen hajalla/sotkunen/tuhotöitä täynnä, kun pääsen töiden jälkeen sinne, muttei se taas ole koirien vika. Vittu perkele ja nukkuminen.

Juttelin PT:n kanssa messengerissä. Jotenki PT ei herättänyt niin suuria tunteita, mitä oletin. Ehkä olen onnistunut uskottelemaan itselleni, että ollaan sen kanssa frendejä ja tunteet ovat väistymässä sivuun. Toisn jos se mimmi soittaisi ja sanoisi, että muuttaa mun luo ja menee naimisiin mun kanssa, sanoisin, että tuu heti. Mutta kuitenkin ei niin paljon tuntunut syrämessä, mitä oeltin. Hyvä niin, vaikkakin.... Ei tässä kyllä voi muuta sanoa kun...Vitun Englanti. En kannata sitä maata enää koskaan missään, en urheilussa enkä missään. Täysin paska maa. Niiden kuningas vai mikä paroni vai prinssi, se Charles, sekin on ihan idiootin näköinen. Kertoo paljon siitä maasta.Vai johtaako sitä maata se vanha ämmä jolla on aina se ikäloppu sininen kolttu päällä? Ihan sama, uppois koko saari. Ei saa olla katkera...

Kivaa on kuitenkin tänä yönä ollut se, että duunissa on yksi ihan vitun magee mimmi. Se on vähän harvemmin paikalla, tekee yötä ilmeisesti satunnaisemmin. Ollaan käyty röökillä pari kertaa ja juteltu vähemmän ja enemmän. Siis muutakin kuin yleistä paskaa. Tulisikohan se tuolta yläkerrasta tänne mun "työpisteeseen"/pääkallo paikalle? Ei se voi varmaan irtautua, lisäksi sillä on joku äijä himassa. Aivan täyttä paskaa tuokin homma, siis seurustelu, paitsi jos minä saan sen kenet haluan..:). Tosin, tää mimmi on lähdössä dokaan jonku työkaverinsa kanssa Tiksiin lähiaikoina, joten voi olla, että ilmaannun paikalle... Larpake osaa myös kieroilla. Ja en, en ole tekemässä tämän... Perkele, minkäköhän nimen antaisin tälle tytsylle? En tahdo muistaa enää kuka on kuka ja varsinkin etunimen eka kirjain on huono tunnus... Ööö.. Sanotaan, että se on N from 4. Joo, toi on huono, mutta muistan sen.. Ehkä.

Niin, en ole tekemässä N from 4:n kansssa mitään, vaikkakin se ryntäisi tänne ja hyppäisi syliin. Ei, ei. En kannata pettämistä ja parisuhteiden rikkomista, itsellä on vähän turhan läheistä kokemusta siitä. Eikä sitä kiinnosta, kuten ei muakaan siis sillai, mutta....Mutta voisin tutustua tähän tyttöön paremmin. Suhteellisen mukava mimmi. Sellanen jonka kans on kiva rupatella. Ja jos se ehkä haluais jättää sen kundin, niin.. Vittu että mä olen mulkku. Mutta hei moralistit, mä käskisin puhua asiat ja jäädä yhteen. Tai niin olen ainakin ennen kaikille varatuille sanonut...

Mä olen, joo, oikeesti mulkku. Mä olen tehnyt tosi typeriä hommia ja moni on saanut kärsiä niiden takia. Mutta nykyään koitan olla aikuisempi ja olen lopettanut pettämishommat (en tosin seurustele, mutten pettänyt Häntäkään!!!!!) sekä jos mimmi on jonkun kanssa niin tunnen ainakin piston sydämessä, mikäli en käske tyttöä palaamaan kotiin/äijänsä luo. Ja ei, sanon sen JO ennen hommia. Jokainen ei ole tosin täydellinen, en varsinkaan minä mutta, goddamned, yritän kuitenkin. Tiedän miltä tuntuu saada tietää, että sillä omalla on joku toinen, tai että se on paneskellut toista.. Että mulle on turha selittää noita juttuja. Niin, kerta.

Mietin tässä myös sitä, että ku tunnun menevän ihan laidasta laitaan näiden naispuolisten ihmisten kanssa. Vittu ihan sairasta. Koko ajan on säätöä siellä ja säätöä täällä, siellä säätö, täällä säätö, hiijala hiijala hei! Vittuperkelesaatana. Täytyy vähän rauhoittua. Tuntuu vaan, että jokainen joka on mulle vähänkään mukava tai hyvännäköinen tai molempia tai on ylipäätään naispuolinen, menen kuin raudanpala magneettia kohti. Ei näin.

Goddamn, kuinka kovasti tekisi mieli harrastaa seksiä. Panettaa aivan mielettömästi, eikä tilannetta auta se, että talo on täynnä naisia. Girls, girls, girls.. Onneksi muutama, eli melkein kaikki ovat oman "haarukkani" ylä-ikärajan ylittäneitä. Se taas tarkoittaa, että nuoremmat ovat kovemmalla syynillä. En sentään ole mikään sellainen ritastelija, perseenpuristelija mutta huomaan flirttailevani ja iskeväni jokaista... 

Voikohan duunista saada potkut sen takia, että on seksihullu? Hope not... Täytyis varmaan mennä kylmään suihkuun tai saada jostain seksiä. Viikko jo mennyt ilman seksiä.. Perkele, alkaa olla liian kauan. Viikonloppuna pakko lähteä radalle, että irtoais... En lähde. Lähdenpä. Perkeleperkeleperkele. Nyt menin sekaisin.. Tästä tapellaan vielä.

Pakko laittaa tällainen lausahdus biisistä, joka on tämän kirjoituksen otsikko.

Therapy? This One´s For You

'Cos I live in darkness, and I see no reason, and love is a devil, whatever you go.
And I don't wanna know, I live in darkness, I see no reason lately, I live in darkness
Whatever you do...This one's for you

Näin... Huomenna lisää, mulla on mielenkiintoinen tapahtuma illalla ja siellä syntyy tappelu, aivan varmasti eli paljon kerrottavaa...Mutta se onkin jo toinen tarina..:)