...Is just a freight train coming your way. Niinpä. Väsyttää. Vituttaa. Mielenkiinto asioihin on täysi nolla. Tekis mieli juosta junan alle. Jos rakastat jotain ihmistä ja olet kihloissa niin sinullahan on silloin jotain velvollisuuksia? Jos rakastat toista oikeasti ja vaikka vituttaisi kuinka paljon, niin etkö silti haluaisi puhua tämän toisen kanssa ja vastata sille ja ehkä vaikka vittu halata tai jotain. Eikö parisuhteessa yleensä puhuta toisille tai olla jonkin sortin vuorovaikutuksessa keskenään? Ei näköjään tässä suhteessa. Ei tässä ole edes mitään vitun parisuhdetta.

Eilen illalla tulin kotiin ja Hän nukkui jo. Hän heräsi ja yritin luoda jotain kontaktia Häneen. Ei onnistu. Hän on minun seurassa jatkuvasti poissaoleva, ei halua puhua, ei koskea, ei mitään. Mitä vitun järkeä tässä oikein on? Elää kämppiksinä? Vitun hauskaa. Mielummin työntäisin nuppineuloja kiinni kiveksiini mitä tätä. Tää on oikeasti aika järjetöntä. Mä satutan tällä hommalla itteäni todella paljon. Vittu....

Eilen oli kivaa leffassa. Lisäksi teimme havainnon, että jollain lesbolla Salatut Elämät-näyttelijällä on huono perse. Minä en mitään mistään Salatuista Elämistä tiedä, mutta P ja A tiesivät. Käytiin bissellä leffan jälkeen. Jotenki on helpottavaa olla A:n ja P:n kanssa. Ei tuu paskat mieleen koko ajan. Mutta ainoa huono, että ku on yksin niin ne tulee sata kertaa kovemmin.

Se olis tänään ensimmäinen töihin liittyvä juttu kolmeen kuukauteen. Ihanaa. Toivottavasti saa alkaa paiskiin kunnolla ylitöitä ku pääsee duuniin. Tää tilanne on täällä himassa niin sairas, ettei edes huvita olla täällä. Mä olen ihan sata varma, että Hän on pettänyt mua ja pettää koko ajan. Mutta on kuitenki olemassa sellanen toivonkipinä, ettei Hän olis tehnyt mitään... Dreams are for little girls, jooo-o.... No, jos ei ole tehnyt mitään niin on ainakin pedannu paikkansa siten, että kun me erotaan niin Hänellä on on pullat hyvin uunissa. Minulla ei.

Voinko puhua suoraan?
Vai kuuluuko mun teeskennellä?
Sanoa, että on hauskaa,
vaikka kaikki menee päin persettä.
Ja jos ihan totta puhutaan,
en jaksais puhuu ollenkaan.

Noi sopii nyt hyvin tähän olotilaan. Nyt toivon, että tulis tekstiviesti jossa lukisi, että tää olis tässä. Sitten mä voisin toivoa, että löytyis joku iso ja halpa kämppä.

Tästä päivästä tulee raskas. Aivan pirun raskas.