Did you ever think I get lonely?
Did you ever think that I needed love?
Did you ever think, stop thinking
You're the only one that I'm thinking of?

Heräsin tänään noin 14-15, tai jotain vastaavaa. Hän soitti ja sanoi tulevansa kotiin. Olin juuri aikonut päästä livistämään kotoa A:n luokse, ettei mun tarvitsisi nähdä Häntä. Kerkesin käydä suihkussa ja Hän tuli kotiin. Oli rapulainen. Sytytin tahallaan tupakan sisällä, Hänen vieressä, koska jokainen ihminen jolla on ollut rapula joskus, tietää kuinka paljon tupakkaa tekee mieli eläessään sitä haikee huomista. Emme puhuneet mitään, sitten riitelimme parin lauseen verran.

Aloin pakkaamaan apinan nahkoja (työasu) laukkuun, kun Hän alkoi nukkuman. Menin Hänen luo, viereen ja sanoin:

"Vaikka ajat mut hulluuden partaalle välillä, rakastan sua silti."

Vastaus oli:

"Mene pois, sä haiset pahalle."

Ja lähdin A:n luo. Oli kiva istua ja höpötellä kahdestaan, olisi itseasiassa ollut kiva korkata viinipullo (joo, kuulostaa homomaiselta) ja litkiä jotain sorbusta tai muuta tasokasta viiniä ja puhua paskaa. A on vitun hieno ihminen, aivan vitun makee tyyppi. Niinkuin myös P. Sellaisia ystäviä ei ole kun yksi miljoonassa. Keväällä, kun en pitänyt A:n ja P:n yhteyttä kovinkaan paljon, he pyysivät minua ulos ja joka paikkaan enkä jaksanut ikinä lähteä. Sitten ku tarvin heidän apua, nyt syksyllä, he ymmärsivät, ruokkivat, juottivat ja tarjosivat yösijaa ja ymmärtävät että tuntuu pahalta ja yrittävät aina piristää. Se on vitun paljon se. Se on helvetin hankala vaan sanoa, ystävälle, että sä olet tärkee mulle. Että kiitos kun olet siinä. Kiitos kun jaksat kuunnella tätä mun kitinää ja surkuttelua ja kiitos ku pidät mun puolia vaikka mikä olisi. A ja P on sellasia tyyppejä, joiden puolesta vois tehdä melkein mitä vaan. Kiitos, jätkät!

Noh, takasin lähtöhetkiin kotiin. Ilma oli niin jännittynyt, että ku olis ottanut käteen ladattavan patterin, olisi saanut sen täyteen. Itseasiassa 10 kappaletta auton akkujakin olisi täyttynyt siitä määrästä. Ja varmaan enemmänkin. Menin vielä Hänen luo, ennen kuin poistuin, ja

sanoin: "Haluatko sä erota?"

Vastaus: "Mä haluan nyt vaan nukkua."

Tämä hetki oli se bäng, jolloin päätin, että nyt! Nyt on mun aika lähteä pois tästä suhteesta. Nyt on aika nousta pois tästä laivasta ja kävellä laiturille ja katsoa muita lähteviä laivoja.

Lisäksi A lukas tätä mun blogia ku istuttiin siinä juotiin kaffetta. A tokas vain, että miksi sä kirjotat tällasta. Siis piippu suussa-paskaa? Sulla on asiat hyvin, duuni, kämppä kohta, kaikki. Mä koitin selittää, että tänne puran vitutuksen ja paskan ja kaiken sellaisen. Mutta aloin miettiin A:n sanoja. A on oikeessa. Mulla on kaikki asiat hyvin. Mä pidän mun työstä. Mä olen ihan hyvä tässä. Mulla on kohta hyvä ja makee kämppä. Mulla on maailman ihanin koira. Mä oon nuori, suht komea (vaikka ite sanonkin. On mulla todisteitakin siitä, sain kuulla eilen...:)) nuorimies ja mulla on asiat hyvin. Mä joudun eroamaan Hänestä, tai eroamme, joka on ainoa asia mikä mulla on huonosti. Ja päätin, että alan kirjoittamaan tänne myös muita asioita ku ainaista vitutusta ja valitusta. Nyt on aika alkaa näkeen kaikki hyvät asiat ympärillä!!

Mä pääsen muuttamaan viikonloppuna, siis perjantaina jotain, loput lauantaina. Sitten sanon Hänelle, että kiitos kaikesta.

Kiitos, että rakastit mua. Sillon joskus. Kiitos, kun teit mut onnelliseksi. Kiitos, kun olit siinä. Kiitos kaikesta. Niin hyvästä kuin pahasta. Kiitos, näistä hetkistä ja kiitos hyvistä muistoista. Kiitos elämäni onnellisimmasta ajasta. Rakastan sinua. En tiedä kuinka kauan. Voiko rakkaus edes loppua? Me ei valitettavasti vaan tulla toimeen. Se, että rakastaa, ei vain riitä. Joku menee aina pieleen. Ehkä joskus, kun ollaan valmiita siihen molemmat. Tai sitten ei. Mutta ei nyt. Ei ehkä koskaan. Tai sitten, ehkä joskus. Aika näyttää.

Niin ja olin jo julkaisemassa tätä, mutta.... mun piti kirjoittaa tänne vielä kiitokset tälle mun ilopillerille. Hänet löytää osoittteesta www.onsilla.vuodatus.net. Tämä ihminen kyllä jaksaa piristää ja olla hyväntuulinen koko ajan. Tai sellaisen kuvan hänen kirjoituksistaan saan. Jos tietäisin kuka olet, tulisin sinne missä olet ja rutistaisin sua kunnolla sekä toisin sulle kilon suklaata. Kiitos!