Miksi aina silloin kun olet kirjoittanut ihan vitun pitkän tekstin, se katoaa jonnekki vitun hevon vitun helvettiin? Perkeleen äpärät, saatana!!!! Vitun saatanan haista vittu tietokoneet, perkeleperkele! Ei HELEVETTI!

No, onneksi olen duunissa niin kokeilen muistaa mitä oikein kirjoitin....

Se tyttö lähti tänään pois aamulla. Luojan kiitos, se mölisi ihan vitusti. Siis huusi. Ei osannu olla hiljaa. Se puhuki ihan vitun kovalla äänellä. Vahingossa kuitenkin jouduin panna sitä. Se ei ollu mun vika, tai siis, en tajunnu, että niin edes kävi. Mä olin jotenki unessa ja sitten se alkoi imeä niin jotenkin sitte se meni vaan niin... Mä kyllä vaan mietin koko ajan, että tulis nyt saatana, niin voisin ite tulla perään ja jatkaa unia tai jotain. Ärsyttävää... Siis se tyttö oli ihan kvia, mutta jotenkin ärsytti, että se oli ja asui mun luona. En halua päästää ketään mun lähelle niin paljon tai siis en halua, että kukaan asuu siellä sillai. Varsinkaan joku, jota en tunne kunnolla. Alkoi ahdistamaan, kun tuli sellainen olo, että asuisimme yhdessä. Se hengaa mun koneella ja vittu laittaa musiikkia ja mitä vielä? Vittu. Jos joku ystävä tekee sitä, ei se haittaa, mutta joku random-tyyppi niin alkaa mennä hermo. Munmunmunmunmunmunmun!!!! Ei sun! Jotenki aloin ikävöimään PT:ä ku juttelin sen Mölisijän kanssa. PT on niin kaunis ja hento ja rauhallinen. Ku silloin kävin sen faijan luona kahvilla, niin ku se ihanainen istu siinä sohvalla ja puhui, niin se oli niin kaunis. Sellainen pieni, hento enkeli siinä vieressä. Sen hiukset loisti sillai niinku leffassa ja kun se oli jotenin niin ujo ja mutta kuitenkin niin sellanen itsevarma ja.. Mä olisin vaan halunnut halata sitä ja kaapata sen mun syliin ja suudella sitä. Ja pitää mun sylissä ja suojat amaailman pahuudelta.. Mä voisin varmaan kuolla sen puolesta, se on vaan jotenkin sellanen. No en oikeesti, mutta se saa mussa jotain ihmeellistä aikaan tuolla rinnassa, Olisi helvetin kiva kokeilla ja yrittää ja kokeilla olla kimpassa mutta ei ei ei. Se ei halua mua, eikä ikinä vois edes ihastua tai rakastua muhun eikä se osaa olla kenenkään kanssa ja asuu siellä saaarella ja tää mun jatkuva mongerrus tästä on ihan tyhmäätyhmäätyhmäää. Tyhmä elämä. Tyhmä PT. Tyhmä saari. Tyhmä Larpake. Tyhmää kaikki. Tyhmät tunteet. Kuuntelen jsut Julmaa-Henkkaa, musta on tullu varmaan kovin fani sille poppoolle. No, kuitenkin Henkka laulaa hienosti yhdessä biisissä, että "Unhoda tunteet." Kyllä, näin tarvii toimia. Ei tästä tuu mitään, jos nyt ihastunrakastunhaluan jotakuta. Enkä tarkoita pelkästään PT:ä. Vittu.

Sain eilen uuden duunin, tai siis kakkosduunin. Alkaa 4.2. Jee! Eipä sitä ole ku 10h viikko, mutta kun kuitenkin teen tätä nykyistä koko-aikasena+jatkuvat ylityöt, niin ihan ok. Varmaan vaihdan tämän nykyisen paikkani toiseen firmaan. A sanoi, että nyt olis hyviä hommia tiedossa heidän firmassaan, joten taitaa olla Larpakkeella viimeiset ajat tässä nykyisessä, uppoavassa laivassa....

Kävin tai käytiin eilen M:n luona. oli hauskaa. Kiitos, M, olet tosi ihana. Lisäksi käytiin P:n kanssa kahvilla. Oli mukava istua ja höpötellä vaan.

Tänään olisi kaksi kappaletta tuntemattomia tyttöjä tulossa luokseni. En tiedä, ovatko yötä, tai jotain. No, samesame, kiva kun tulevat. Ehkä sitä joutuu harrastamaan aikuisten leikkejä taas. Molempien kanssa? Yhtäaikaa? Olis kivaa, siitä on kauan kun viimeksi olen sitä tehnyt. Siis kahden kanssa. Liian kauan. No, eiköhän se toinen riitä mulle. Se on ilmeisesti kiinnostunut musta, aika paljon, tai jotain. Ihan kiva, oon nähnyt sen kuvan facebookissa ja se on aika ok.

No, tässä tuli paljon lyhyempänä mitä kirjoitin edelliseen. Vitun tietokoneet. Alan kohta kirjoittaa sellaseen vaaleanpunasieen My Little Pony-päiväkirjaan, jossa on kiinni sellainen pieni munalukko. Kauppaan sitte jossain City-käytävällä sitä, ku se on täynnä...:D