Taas olen krapuloinut koko päivän.. Huh huh.. Eilen soivmme erään vanhan ystäväni, Lentoemon, että käymme kaljalla. Otin P:n mukaan ja K&A ilmestyi paikalle myös. Siirryimme sitten erääseen vanhaan homobaariin, joka nyttemmin on asiakkaista kärsivä heterodisko ja bisse on halpaa. Olipas selkeä kuvaus.

Yksi kalja vaihtui tosiaan useampaan ja humalatila oli sitten mitä siitä tapahtui. Menimme parin aurajuustoburgerin kautta minun luo jatkoille ja joo... Lentoemo oli yötä luonani ja... Olenpas nyt sitten pannut lentoemäntääkin! Jee! Things-to-do-listiltä voi siis vetää yhden asian taas yli.

Itseasiassa koko homma alkoi suunnattomasti vituttamaan sitten aamulla/kun heräiltiin. Enisinnäkin, a)hän on kaverini, ei mikään tosiystävä muttei myös mikään hyvänpäivän tuttukaan ja b) en saa Punatukkaista Tyttö mielestä, en niin millään. Itseasissa mietin koko eilisillan (millon en miettisi?) Punatukkaista ja vielä yölläkin, vaikkakin Lentoemo oli vieressä. M soitti ja kysyi, oliko mulla ja Lentoemolla jotain eilen. Sanoin, että ei, en tiedä edes miksi? Ihme juttu. M kuitenkin tuntee mut hyvin ja minä hänet, eikä mun tarvi valehdella tai yrittä äesittää mitään hänelle, koska hän on hyvä ystäväni. Ehkä ajauduin paniikkiin. Eihän tuo nyt iso asia ollut mutta itseä jäi vaivaamaan. No, kerron M:lle myöhemmin, että joo, valitettavasti oli. Ja mennen, tullen ja palatessa, vaihtaisin Lentoemon ja kenet tajansa Punatukkaiseen Tyttöön. Näin muuten viime yönä unta Punatukkaisesta Tytöstä taas. Voi ku olis noi unet totta, eikä tarvis aina aamulla pettyä ja harmitella...

Tuu takaisin Suomeen!

Vittu hulluhan minä olen. Ei voi kenenkään ihastua/rakastua/jotain tällä tavalla. Ei oikeasti voi. Jos olen johonkuhun joskus jollain tavoin ihastunut,  on se kyllä jäänyt pois eikä vain voimistunut koko ajan. Miksi se damn Punatukkainen pyörii koko ajan mun mielessä? Mun tekis mieli sanoa M:lle, että sano sille saatana, että rakastuu muhun aivan helvetin palavasti... Niin, ei se mene vaan niin..

Olisko jollain tiedossa joku hyvä noita tai jotain voodoohoodoota tai vaikka taikasauva? Voisin taikoa sen tytön tänne ja sitten vielä tuntemaan samalla lailla minua kohtaan, mitä tunnen häntä kohtaan...

Jos vaikka sinä voisit sieltä tehdä jotain? *Kattelee taivaalle....*

Voi, voi, tää menee taas tällaseksi valittamiseksi. No jatketaan sitten;

- Vitun paskat työt, jotka haittaa mun juopottelua. Pitäisi kieltää lailla.
- Ärsyttävä krapula, jota en voi korjata pois koska on jotain typeriä töitä tänään.
- Punatukkainen Tyttö, kun ei ole rakastunut minuun.
- Koko vitun Englanti, kun on olemassa... Perkele. Parempi olisi jos sekin typerä saari uppoaisi, että saisin Punatukkaisen takasin tänne.

Mutta nyt kello tulee taas vastaan, joten lisää myöhemmin!

Remeber kids, keep it simple and stupid! And never ever fall in love!