Enpä päässyt töihin asti kirjoittelemaan kun oli pakko kirjoitella tänne. Tai pakko ja pakko, ei oo oikein muuta tekemistä. Tänään on ollut ihan kiva päivä. Kävin koirien kanssa puistossa, sitten Savon Sheriffi laitteli viestiä, notta käytäiskö kahvilla. Se on ollut yhden mimmin kanssa jonkin sortin suhteessa ja hengailu täälläpäin aina sillon ja tällöin. Kävin sitten hakeen sen Vandaalta ja Sheriffi kertoi mulle tarinan ja tulin siihen tulokseen, että muijat on vitun sekaisin ja ihan sairaita. Alkoi vituttamaan oikein Sheriffin puolesta. Ja kuulin eilen ja tänään taas sellaisia juttuja, että ihmiset on aivan sekasin. Mä kannan huolta siitä, että mä teen asioita oikein mutta tulin siihen tulokseen, että sama vaikka panet ja ketä ja miten päin tahansa, niin kaikki muutkin tekevät sitä joten mun ei tarvitsisi olla edes huolissaan mun tekemisistä tai moraalista.

Kuuntelen just Freukkareita. Aivan mahtava bändi!

"Sillä aion sua rakastaa aina, aina ja iänkaiken, aamen. Paljon kauemmin kuin kestää maksaa asuntolaina ja varmemmin kun koskaan pystyn tienaamaan sen."

Voiko kauniimmin enää sanoa?

Vittu, kello tulee vastaan, en ehdi kirjootella enempiä. Ehkä vielä yöllä lisää.. Panettaa..... Perkele

Edit: Unohtu otsikko ja sekin on lainattu Freukkareilta.