Hän lähti juuri käymään työpaikallaan selvittämässä pari asiaa. En usko tällä hetkellä, että Hän meni sen miehen luokse. Mikäli nyt sellaista on. Voipi olla ettei Hän ole edes pettänyt minua, että kaikki tämä on vain hullun mielikuvitusta. Sehän minä olen. Hullu. Itsemurhaaja. Tosin epäonnistunut sellainen. Sekopää. Mutta en sentään ammuskele muita, kuten valitettavasti tämä diagnoosikaimani teki. Syvä osanottoni uhrien läheisille. Menipä aiheesta taas. No, Hän lähti ja mikä parasta, lähtiessään Hän tuli ja pussasi minua. Sanoi moi ja lähtiessäänkin. Edistystä? Ken tietää.

Kerroin Hänelle miksi tein niinkuin tein ja pyysin anteeksi. Kerroin kaikki syyt ja asiat mitkä ovat minua ahdistaneet. Tosin, en niin paljon tästä parisuhteesta, mutta sanoin kyllä siitäkin. En vain halunnut, että Hän kokisi syyllisyyttä. Koska kun ollaan heikoilla jäillä, on paras pelata varman päälle. Älkööt kukaan nyt luulko, etten ollut rehellinen. Olin kyllä. Kerroin miksi tein sen ja syyt, mukaan lukien tämä parisuhde. En vain maininnut näistä vainoharhaisista pettämisjutuista. Jos Hän pettää minua, on pettänyt tai pettää nyt tälläkin hetkellä, se on Hänen omallatunnollaan. En toivo, että olisi, tehnyt, tekee tai tule tekemään mitään pettämisjuttuja, mutta jos niin on niin... Minkäs sille voin? En minä nyt kuitenkaan voi Häntä hakata ja kuristaa ja kiduttaa kertomaan totuutta. I´m not that kind of a man. Hän kertoo, jos on kertoakseen. Enhän minä tiedä kuitenkaan, onko Hän edes tehnyt mitään.... Tää mun blogi (typerä sana toi blogi, tosin päiväkirja kuulostaa ehkä lievästi sanottuna homomaiselta) on kyllä yhden sortin diary of a madman...:)

No, kuitenkin, tästä avautumisestani johtuen, Hän ilmeisesti miettii asioita. Sanoin Hänelle, etten vaadi mitään pikaista vastausta, vaan että olen valmis puhumaan ja kuulemaan Hänen vastauksensa, kun Hän on valmis.

Mitäs muuta? Kävin tänään palaverissa, ensimmäinen työhön liittyvä juttu sitten heinäkuun puolenvälin. Oli kiva olla taas toiminnassa mukana. Arvatkaapa vain, kuinka paljon uusia asioita on tullut tässä ajassa... Hiki hatussa saa "opiskella".

Huomenna käyn leikkaamassa tätä pään päällä olevaa reuhkaa. Mutta tänään, nyt olen hyvällä tuulella. Joskos kaikki sitten järjestyykin.... Pitäkää peukkuja mulle!

Toivottavasti tämä valo, tunnelin päässä, ei ole vain se tavarajuna taas....